A call center népszerű munkának számít napjainkban és Miskolcon is szükség van a jó kommunikációs készséggel megáldott, pozitív személyiségjegyekkel rendelkező munkavállalókra. De hogyan helyezkedhetünk el call centeresként?
Call center állás Miskolcon
Miskolcon több cégnél is dolgozhatunk call centeres pozícióban. A feladatok közé tartozhat a telefonos értékesítés, a korábbi és leendő ügyfelek felkutatása, a számítógépes adminisztrációs felületek kezelése.
Az elvárások között szerepelhet továbbá a csapatmunkára való hajlam, a belső és külső tréningek, képzések elvégzése, illetve a megbízhatóság. Előny, ha korábban szereztünk már értékesítési tapasztalatot vagy hasonló pozícióban dolgoztunk.
Találhatunk munkát mobilszolgáltatóknál, nagyvállalatoknál vagy egyéb „call centerre szakosodott” cégeknél, melyek fő tevékenységei közé kimondottan a telefonos értékesítés tartozik. Akár hosszú távon is megalapozhatjuk karrierünket Miskolcon, ha ebben az irányban indulunk el.
https://miskolcallas.hu/allasok/vevoszolgalat-ugyfelszolgalat
https://www.vodafone.hu/vodafonerol/karrier/miskolc
Mi az a call center?
A telefonos értékesítő, ügyfélszolgálatos szerepkör főként azoknak kedvez, akik nyitottak a világra, szeretnek emberekkel kommunikálni és képesek is. Bizonyos folyamatok lebonyolítása egyre kevésbé igényel személyes jelenlétet, így rengeteget számít a cégeknek és vállalatoknak, hogyan bánnak távolról – leendő – ügyfeleikkel.
Az első lépések egyike pedig a call center, ugyanis a hívott fél gyakran telefonon keresztül hall és szerez tudomást egy-egy termékről, szolgáltatásról. Ezért különösen fontos, hogy a hívó fél meggyőző és kommunikatív legyen. A hideghívások például köztudottan rossz hírrel rendelkeznek, így fontos, hogy ne csapják le egyből a mobilt – habár néha a legjobbakkal is megeshet egy-egy rossz élmény.
Mi kell ahhoz, hogy hatékony és eredményes call centeressé válj?
Egy-egy tulajdonság adja magát, mint a kommunikációs készség vagy empátia, azonban fontos az érzelmi intelligencia, a problémamegoldás, a türelem, a pozitív hozzáállás, a figyelem, az alkalmazkodóképesség, az érveléstechnika vagy a tanulási hajlandóság. Még az íráskészség is idetartozhat, hiszen a vállalatoknak szem előtt kell tartaniuk a levelezési szokásokat, továbbá a belső kapcsolattartáshoz is jelentős.
http://www.interswitch.hu/sikeres-call-center-munkatars-alapveto-keszsegei-kepessegei/
Mindezt leszámítva nincs kőbe vésve, kiből lesz jó szakember. Lehetséges, hogy nem is gondolnánk magunkról, hogy hasonló munkakörben sikeresek lehetünk, majd végül mi hozzuk a legjobb számokat a vállalat számára.
A legtöbb vállalat nem írja elő, hogy felsőfokú végzettséggel rendelkezzünk vagy azt, hogy konkrétan milyen képzettségünk legyen. A kiválasztási folyamat során a rátermettséget és egyéb készségeket mérik, melyek alapján megállapítják, illünk-e az adott munkaköre.
A nyelvtudás jól jöhet Miskolcon is, hiszen több esetben külföldiekkel kell tartani a kapcsolatot, továbbá több olyan helyzet adódhat a mindennapi munkavégzés során, amikor folyékonyan meg kell értetni magunkat.
MiskolcAllas.hu / P.P.