Call center karrier? Neked is összejöhet!

Call center karrier? Neked is összejöhet!

A call center népszerű munkának számít napjainkban és Miskolcon is szükség van a jó kommunikációs készséggel megáldott, pozitív személyiségjegyekkel rendelkező munkavállalókra. De hogyan helyezkedhetünk el call centeresként?

Call center állás Miskolcon

Miskolcon több cégnél is dolgozhatunk call centeres pozícióban. A feladatok közé tartozhat a telefonos értékesítés, a korábbi és leendő ügyfelek felkutatása, a számítógépes adminisztrációs felületek kezelése.

Az elvárások között szerepelhet továbbá a csapatmunkára való hajlam, a belső és külső tréningek, képzések elvégzése, illetve a megbízhatóság. Előny, ha korábban szereztünk már értékesítési tapasztalatot vagy hasonló pozícióban dolgoztunk.

Találhatunk munkát mobilszolgáltatóknál, nagyvállalatoknál vagy egyéb „call centerre szakosodott” cégeknél, melyek fő tevékenységei közé kimondottan a telefonos értékesítés tartozik. Akár hosszú távon is megalapozhatjuk karrierünket Miskolcon, ha ebben az irányban indulunk el.

https://miskolcallas.hu/allasok/vevoszolgalat-ugyfelszolgalat

https://www.vodafone.hu/vodafonerol/karrier/miskolc

 

Mi az a call center?

A telefonos értékesítő, ügyfélszolgálatos szerepkör főként azoknak kedvez, akik nyitottak a világra, szeretnek emberekkel kommunikálni és képesek is. Bizonyos folyamatok lebonyolítása egyre kevésbé igényel személyes jelenlétet, így rengeteget számít a cégeknek és vállalatoknak, hogyan bánnak távolról – leendő – ügyfeleikkel.

Az első lépések egyike pedig a call center, ugyanis a hívott fél gyakran telefonon keresztül hall és szerez tudomást egy-egy termékről, szolgáltatásról. Ezért különösen fontos, hogy a hívó fél meggyőző és kommunikatív legyen. A hideghívások például köztudottan rossz hírrel rendelkeznek, így fontos, hogy ne csapják le egyből a mobilt – habár néha a legjobbakkal is megeshet egy-egy rossz élmény.

mi az a call center?

 

Mi kell ahhoz, hogy hatékony és eredményes call centeressé válj?

Egy-egy tulajdonság adja magát, mint a kommunikációs készség vagy empátia, azonban fontos az érzelmi intelligencia, a problémamegoldás, a türelem, a pozitív hozzáállás, a figyelem, az alkalmazkodóképesség, az érveléstechnika vagy a tanulási hajlandóság. Még az íráskészség is idetartozhat, hiszen a vállalatoknak szem előtt kell tartaniuk a levelezési szokásokat, továbbá a belső kapcsolattartáshoz is jelentős.

http://www.interswitch.hu/sikeres-call-center-munkatars-alapveto-keszsegei-kepessegei/

Mindezt leszámítva nincs kőbe vésve, kiből lesz jó szakember. Lehetséges, hogy nem is gondolnánk magunkról, hogy hasonló munkakörben sikeresek lehetünk, majd végül mi hozzuk a legjobb számokat a vállalat számára.

A legtöbb vállalat nem írja elő, hogy felsőfokú végzettséggel rendelkezzünk vagy azt, hogy konkrétan milyen képzettségünk legyen. A kiválasztási folyamat során a rátermettséget és egyéb készségeket mérik, melyek alapján megállapítják, illünk-e az adott munkaköre.

A nyelvtudás jól jöhet Miskolcon is, hiszen több esetben külföldiekkel kell tartani a kapcsolatot, továbbá több olyan helyzet adódhat a mindennapi munkavégzés során, amikor folyékonyan meg kell értetni magunkat.

 

MiskolcAllas.hu / P.P.