Facility manager (Soft Services)-létesítményüzemeltető állás Miskolcon

Sodexo Services Hungary Kft.

Egyéb munkalehetőségek

Munkavégzés helye: Miskolc

2021. 03. 12.

Bővülő csapatunkba Facility manager (Soft Services) - Létesítményüzemeltető munkatársat keresünk.

A Sodexo csoport 1966 óta nyújt támogató szolgáltatásokat, és a világ 19. legnagyobb munkáltatójaként 60 országban több mint 420.000 munkavállalót foglalkoztatunk.A Sodexo számára az életminőség javítása nemcsak álom, hanem küldetés is. Segítjük a szervezeteket, hogy hatékonyabbak és eredményesebbek legyenek. Az étkeztetési, üzemeltetési és juttatási szolgáltatásainkat összefogva teremtjük meg partnereink számára a minőségi munkavégzés feltételeit és még ennél is többet…
A területen maximum 20-25 fő saját alkalmazottal és alvállalkozókkal látjuk el a gyár komplex üzemeltetési feladatait, mint étkeztetés, takarítás, kertészet, futárszolgálat és kártevő mentesítés, valamint a megbízónk részéről felmerülő eseti igényeket.

Feladatok

  • Megbízónk gyárterületén az üzemeltetés megszervezése és koordinálása (étkeztetés, takarítás, kertészet, személyszállítás, kártevőmentesítés)
  • Az ügyféligények gyors és magas színvonalú teljesítése
  • Változások menedzselése, párhuzamosan futó projektek és határidők kezelése
  • Helyszíni csapat irányítása, a csapatmunka és az együttműködés elősegítése (motiválás, ellenőrzés, fejlesztés, kiválasztás)
  • Alvállalkozók minőségi teljesítésének biztosítása, kapcsolódó ellenőrzések
  • Munkavédelmi és biztonsági előírások betartásának felügyelete, mind a Sodexo, mind a helyspecifikus előírásoknak megfelelően
  • A költségvetés tervezése és nyomon követése, megtakarítási javaslatok kezdeményezése
  • A nyereséges működés biztosítása, innovatív megoldások és fejlesztések ajánlása, bevezetése
  • A Sodexo-n belüli és ügyfél részére készülő riportok, elemzések, árajánlatok összeállítása és prezentálása

Elvárások

  • 3+ év gyakorlat létesítmény gazdálkodásban
  • Felsőfokú végzettség vagy megfelelő tapasztalat
  • Középfokú aktív angol nyelvtudás
  • Vezetői tapasztalat beosztottak, csapatok irányításában
  • MS Office alkalmazások naprakész használata (Excel, Word, PowerPoint)
  • B kategóriás jogosítvány
  • Étkeztetés irányításában és szenzitív terek takarításában szerzett tapasztalat előny

Előnyök

  • Ügyfélközpontúság és szolgáltatói hozzáállás
  • Megoldásorientált és újító gondolkodás
  • Innovatív gondolkodás, tulajdonosi szemlélet
  • Kiváló kommunikáció és diplomáciai készség
  • Üzleti érzék, erős elemző készség és az összefüggések meglátásának képesség

Amit kínálunk

  • Felelősségteljes, összetett és önálló munkavégzés
  • Változatos és izgalmas feladatok egy komplex szolgáltatás keretében
  • Motiváló és együttműködő csapat, aktív központi támogatással
  • Multinacionális nagyvállalati háttér
  • Fejlődési lehetőségek

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Teljes munkaidő 8 óra

Elvárt tapasztalat

  • 2-4 év szakmai tapasztalat

Elvárt végzettség

  • Technikum
  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás

  • Angol

Munkarend

  • Általános

Beosztás

  • Közép vezető

Önéletrajz elküldése kötelező!