Kereskedelem, értékesítés

Románul beszélő munkatársunkat keresünk adminisztrátori és sales munkakörbe

Munkavégzés helye: Debrecen
Fizetés: Nettó 200000 - 350000 / hónap
2020. 02. 27. 13:46
Jelentkezem

Miskolci és Debreceni irodánkba keressük románul beszélő új munkatársunkat irodai adminisztrátori és sales (marketing) munkakörbe!

 


Feladatok:

A következő feladatokat fogjuk rád bízni:

  • Adminisztratív jellegű feladatok román nyelven (levelezés, dokumentumok kezelése, iktatása, rendezése)
  • Ügyféladatok teljes román nyelvű körű adminisztrációja, és karbantartása
  • Ügyfelekkel való kapcsolattartás román nyelven
  • Román nyelvű céges egyeztetéseken való aktív részvétel

Elvárások:

Te vagy az ideális jelölt, ha

  • Képes vagy egyszerre több feladatot pontosan, hatékonyan és szervezetten végezni
  • Magabiztosan kezeled az MS Office programokat (főként Excel, Word)
  • Önállóan, valamint csapatban is tudsz pontosan és gyorsan dolgozni
  • Precizitás, megbízhatóság és proaktív hozzáállás jellemez
  • Alkalmazkodó, megbízható és rugalmas személyiség vagy

 

Nem Téged keresünk, ha

  • MS Word-t és Excel-t nem tudod alapszinten magabiztosan kezelni; 
  • Munkádban szétszórt vagy;
  • Néha elfeledkezel tennivalóidról.

Előnyök:

  • Versenyképes bérezés: alapbér nettó 200.000 Ft/hó + célprémium;
  • Folyamatos fejlődési, előrelépési lehetőség;
  • Külföldi/Nemzetközi tapasztalat;
  • Más idegennyelveken gyakorat szerzési lehetőség

Amit kínálunk:

  • Versenyképes munkabér: alapbér nettó 200.000 Ft/hó + célprémium;
  • Kulturált barátságos munkakörülmények;
  • Modern, fiatalos munkakörnyezet;
  • Jó hangulatú közösség
Jelentkezem
Az Ön neve:
Az Ön e-mail címe:
Üzenet, pályázat szövege:
Önéletrajz feltöltése:
Fájl törlése
Engedélyezett formátum: doc, docx, pdf
Maximális fájl méret: 5 MB
További dokumentumok:
További dokumentum feltöltése
Anti-Spam:
Az Adatkezelési tájékoztatót megismerte, elfogadta, és kifejezetten hozzájárul az álláshirdetés kapcsán az adatai kezeléséhez a tájékoztatóban foglaltak szerint.