Call center supervisor - ügyfélszolgálati vezető állás Miskolcon
Parfum 4 you Kft.
Miskolc
Bruttó 300 000 Ft / hónap
2019. 06. 28.
Tapasztalt vezetőnek tartod magad?
Jártas vagy az ügyfélszolgálat, ügyfélkezelés területén is?
Szeretnéd egy stabil hátterű cégnél kamatoztatni eddig megszerzett tudásodat?
Ha ezekre igen a válaszod, akkor Téged keresünk! Olvass tovább, és jelentkezz Csoportvezetői pozíciójára!
Feladatok
- A telefonos és írásos ügyfélszolgálaton dolgozók operatív irányítása, motiválása, ellenőrzése
- Az irányításod alá tartozó csoport(ok)munkavégzésének tervezése,szervezése,koordinálása(30-50 fő)
- Aktív közreműködés az irányításod alá tartozó koordinátorok összehangolt munkavégzésében
- Teljesítményértékelés (teljesítmény beszélgetések szervezése és lebonyolítása)
- Ügyfélszolgálati teljesítménymutatók (KPI) és célok nyomon követése, betartatása
- KPI-ok fejlesztése, szükség esetén új mutatók kidolgozása
- Az ügyfélszolgálati folyamatokat érintő változások monitorozása
- Szabályozási környezet változásainak folyamatos követése, változások kezdeményezése és azok ügyfélszolgálati folyamatokba történő beépítése
- Társszakterületekkel való kapcsolattartás
Elvárások
- 3-4 év ügyfélszolgálati vagy hasonló területen szerzett tapasztalat
- Legalább 2 év vezetői / irányítói gyakorlat
- Ügyfélszolgálati folyamatok, szabályozások és szabályozó rendszer ismerete
- MS Office alkalmazások felhasználói szintű ismerete
- Innovatív, energikus személyiség
- Ügyfélorientált, változtatásokra nyitott hozzáállás
- Teljesítmény orientált szemléletmód
- Kiváló konfliktuskezelési, kommunikációs és tárgyalási készség
- Csapatmunkára való alkalmasság
Amit kínálunk
- Széleskörű béren kívüli juttatások
- Stabil nagyvállalati háttér
Az alábbi hirdetés már lejárt, ezért nincs lehetőség a jelentkezésre!
Információk az állásról
Foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő 8 óra
Elvárt tapasztalat
- 1-2 év szakmai tapasztalat
Munkarend
- Általános
Beosztás
- Közép vezető
- Felső vezető
Önéletrajz elküldése kötelező!